مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-12حوادث

سارقان حرفه ای منزل در تنکابن به دام افتادند 


فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق حرفه ای منزل با 16 فقره سرقت، خبر داد  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی با اعلام این خبر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شعبانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضایی، متهمان که با تشکیل باندی4 نفره در این شهرستان فعالیت می کردند، در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 16 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شعبانی در خاتمه از برخورد قاطعانه پلیس با سارقان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان حرفه ای منزل در تنکابن به دام افتادند 

سارقان حرفه ای منزل در تنکابن به دام افتادند